Evves SSO-blogg!

Direktlänk till inlägg 27 juli 2017

Var är Justin?!

Av Evve - 27 juli 2017 15:07

Hej! 

Nu har jag inte skrivit på 100 år och det beror på flera saker. Först och främst är jag för lat... Jag trodde att jag skulle ha större lust för denna blogg men ofc not -.- Jaja, jag ska försöka så gott jag kan! Och så är det min SSO lust... När jag kom tillbaka från ridlägret, alltså jag saknade SSO, ofc men jag orkade ändå inte logga in förän minst 4 dagar efter, jag var lixom trött på spelet och orkade inte. Men suget kom tillbaka och jag loggade in till slut in, jag kollade lite på hur min starthäst såg ut men sen hade jag lixom inget att göra. Jag hittade i stället något annat jag tyckte var roligt. Att bygga hus efter instruktioner på minecraft. Det höll jag på oavbrutet med i de där 4 dagarna och fortsatta även lite etfer att jag började smått logga in på SSO igen. Men nu är som tur var lusten tillbaka, långsamt steg den igen dag för dag och det tackar jag SRG för, utan er hade SSO varit meningslöst! Glöm inte det!

Nu är det som det ska vara och jag spelar då och då minecraft men spelar SSO varje dag :))


Då så! Då börjar vi med detta inlägg. Jag tänker inte skriva långt om vad som händer i uppdragen utan bara lite kort om hur jag tyckte att de var. Dessutom krånglade Bandicam lite och jag var för ivrig för att fixa det så nu har jag inga bilder.


Jag tyckte uppdragen var jätteroliga! Inte alls som de senaste i Jorvik city när man sprang fram och tillbaka och hade tråkigt utan här var det spännande och man gjorde inget i onödan lixom. Även om uppdragen var väldigt korta var de roliga och välgjorda. Ska försöka att inte spoila nu men jag tycker kanske att Fripp var lite väl hård mot Justin. Jag trodde innan jag började att det skulle handla mycket om Anne men det handlade mer om Justin. Jag trodde också att Justin skulle bli "en av oss" om man säger så och inte det han blev... Det handlade en del om Loretta också, den här kärlekshistorien om henne och Justin. I början av spelet trodde jag verkligen att de var ihop och så men i dessa uppdrag så fick man reda på att Justin inte har en aning om vem Loretta är. Men det där känns faktiskt lite overkligt,  många Bobcattjejer finns det väl inte så att han inte kan namnet på deras "ledare"? Men jag ska inte klaga, uppdragen var roliga och spännande och jag hoppas att en fortsättning kommer snart!


Det var allt om uppdragen då. Sååå, baii!



Efter alltihop blev världen fin och lila :P

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evve - 5 november 2017 12:14


Jahapp, nu var det en månad sedan sist. Idag bestämde jag helt enkelt att jag hade några minuter över. Men alltså, rakt på sak nu. Detta funkar inte. Nej, jag tänker inte lägga ner den här bloggen också men jag ställer inte längre krav på mig själv. ...

Av Evve - 7 oktober 2017 13:09


Idag träffade jag på en tjej med ett otroligt snyggt namn! Det har ju varit stor namnbrist väldigt länge. Till och med för två år sedan när jag började spela var det så. Det kanske märks på mitt cringe efternamn haha. Tyckte inte riktigt om när de la...

Av Evve - 29 september 2017 12:14


Jag kommer sakna dig Greta...  Trots alla konstigheter du har hittat på och fast du inte riktigt sköter ditt jobb.   Ja, det är min stallflicka, eller föredetta stallflicka jag pratar om  :P Hon har nu blivit ersatt av fula Maya. Sorry SSO men ...

Av Evve - 18 september 2017 19:04

Tjalojsan!   Sommaren är ju inte riktigt slut än, det visade Danni och Carro på sin simlektion igår! Ett jätteroligt event med KADRILJ, I VATTNET! Mycket ovanlöigt men också mycket kul        Så klart lite fika och sol också ;) Mycket u...

Av Evve - 18 september 2017 16:53


Hajj! Vad tycker ni om den nya teatern? Jag tycker i alla fall att den är TOPPEN!! Så många nya roliga rörelser :) Lite korta uppdrag men ändå jättekul! Hoppas också att den stannar för eveigt och inte tas bort på onsdag...   Lite häng med n...

Presentation


Hej där!
Kul att du har hittat hit!
På SSO heter jag Evangeline Kittenhurricane men kallas för Evve.
Jag är en 12årig tjej som spelar SSO i princip varje dag. Jag är ägare till klubben South Rainbows Generation.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards