Evves SSO-blogg!

Alla inlägg under november 2017

Av Evve - 5 november 2017 12:14

Jahapp, nu var det en månad sedan sist. Idag bestämde jag helt enkelt att jag hade några minuter över. Men alltså, rakt på sak nu. Detta funkar inte. Nej, jag tänker inte lägga ner den här bloggen också men jag ställer inte längre krav på mig själv. Jag kommer att blogga när jag har lust och tid och inte någon annan gång. Det är egentligen så det har varit hela tiden men jag har ändå känt mig stressad över bloggen, så ska det inte vara.


Hade tänkt uppdatera lite om vad jag gör bara. Just nu bor jag och min ekorre Bengt på ett hotell i FP, bara för skojs skull liksom. Har aldrig fattat grejen med dessa lekar och att rolla, har gjort det några få gånger men aldrig fastnat som många andra. Tänke bara testa det här nu eftersom att alla är så hotellgalna. Vet inte hur det är på andra servrar men på Fluffy är det hotell här dygnet runt, ni skulle bara se global... Finns väl inte så mycket mer att säga, inte jättekul men inget fel i det heller, men kommer nog gå härifrån snart då jag måste ta tag i Darksouls levlande + att jag börjar bli lite småhungrig så det kanske är dags att laga lunch. Ucsh och fy för söndag, imorn är lovet slut -.- Ångest.se och den där kemiläxan har man skjutit upp hela lovet så nu blir det att plugga hela natten som vanligt. Är i alla fall nöjd med lovet, äntligen börjar konståkningen gå bra och jag har fått upp en hel del på youtube, kika gärna in där! Har inte gjort så mycket mer än att spela faktiskt, ändå har tiden bara sprungit iväg?! Men det var väl det. Bai bai!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Kul att du har hittat hit!
På SSO heter jag Evangeline Kittenhurricane men kallas för Evve.
Jag är en 12årig tjej som spelar SSO i princip varje dag. Jag är ägare till klubben South Rainbows Generation.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards