Evves SSO-blogg!

Direktlänk till inlägg 8 maj 2017

Nya speedpaints!

Av Evve - 8 maj 2017 15:44

Nu har jag verkligen kommit igång med speedpaintandet, den jag gjorde klart nu är den tredje på tre dagar! xD

Här är de i alla fall, riktigt nöjd med den sista och den andra var väl okej xD

     

Här fick min Cockiepower eller vad han heter stå model cx (jaa jag har gkömt vad han heter, det var min kompis Ammy som köpte honom. inte min typ av namn egentligen xD) Han är i alla fall en rätt fin andalusier men det är bara färgen denna häst har tagit.

     

Kunde inte få den större än så här, är jag blind eller går det inte? xD Jaja, ni får klicka på den 

Denna tycker jag väldigt mycket om, jag har inte hästen själv utan jag tog en bild från nätet och använde. Tycker verkligen att hon ser majestätisk ut i solnedgången i sin långa man och svans. Så klart inte särskilt realistisk med sin svans och så, men spelar roll xD Hon är snyyyyyygg! xD


 
 
Ingen bild

Matilda Southtree

9 maj 2017 08:11

Fina små pållar du gjort!<3
Även att den andra i inlägget inte blir större, du kanske har råkat spara den i så litet format?
Vill tipsa dig om att en speedpaint är en uppsnabbad video med någon som redigerar, inte själva redigeringen! :3 Eller om man ska gå längre in på det hela, en speedpaint är en uppsnabbad video med någon som målar från grunden och en speededit är en uppsnabbad video med någon som redigerar en bild :P

Evve

4 juni 2017 16:13

Tack! :)
Ja, orkar faktiskt inte bry mig om jag har sparat den liten xP Jaja xD
Aa, jag vet det där med speedpaint, jag lägger upp när jag målar dem på yt som speedpaints, vet inte annars vad jag ska kalla dem hehe xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evve - 5 november 2017 12:14


Jahapp, nu var det en månad sedan sist. Idag bestämde jag helt enkelt att jag hade några minuter över. Men alltså, rakt på sak nu. Detta funkar inte. Nej, jag tänker inte lägga ner den här bloggen också men jag ställer inte längre krav på mig själv. ...

Av Evve - 7 oktober 2017 13:09


Idag träffade jag på en tjej med ett otroligt snyggt namn! Det har ju varit stor namnbrist väldigt länge. Till och med för två år sedan när jag började spela var det så. Det kanske märks på mitt cringe efternamn haha. Tyckte inte riktigt om när de la...

Av Evve - 29 september 2017 12:14


Jag kommer sakna dig Greta...  Trots alla konstigheter du har hittat på och fast du inte riktigt sköter ditt jobb.   Ja, det är min stallflicka, eller föredetta stallflicka jag pratar om  :P Hon har nu blivit ersatt av fula Maya. Sorry SSO men ...

Av Evve - 18 september 2017 19:04

Tjalojsan!   Sommaren är ju inte riktigt slut än, det visade Danni och Carro på sin simlektion igår! Ett jätteroligt event med KADRILJ, I VATTNET! Mycket ovanlöigt men också mycket kul        Så klart lite fika och sol också ;) Mycket u...

Av Evve - 18 september 2017 16:53


Hajj! Vad tycker ni om den nya teatern? Jag tycker i alla fall att den är TOPPEN!! Så många nya roliga rörelser :) Lite korta uppdrag men ändå jättekul! Hoppas också att den stannar för eveigt och inte tas bort på onsdag...   Lite häng med n...

Presentation


Hej där!
Kul att du har hittat hit!
På SSO heter jag Evangeline Kittenhurricane men kallas för Evve.
Jag är en 12årig tjej som spelar SSO i princip varje dag. Jag är ägare till klubben South Rainbows Generation.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards