Evves SSO-blogg!

Alla inlägg under juni 2017

Av Evve - 1 juni 2017 15:14

Nemen hejsan! 

Är så otroligt stolt just nu! 

Har nämligen lyckats ta mig upp hit!!! Det tog minst 2 timmar xP Varför JAG, JAG som är SÄMST på att klättra och hatar det dessutom skulle ge mig på detta har jag ingen aning om, men upp skulle jag, och upp kom jag! Imorgon kommer en video på hur man gör upp på min youtube-kanal (2/6) så är du nyfiken, kolla gärna! :D (Youtube: Evangeline Kittenhuricane)

 

Av Evve - 1 juni 2017 15:05

Hej!

För ett par dagar sedan fick jag någon sorts "uppenbarelse".. Jag såg mig, och ett brunt engelskt fullblod, alltså jag har aldrig tyckt om den rasen, på sso då... Jag har inte tyckt att de är särskilt dina och aldrig tänkt på att köpa något, men nu, nu känns det som att jag bara MÅSTE ha en, så otroligt svårt att förklara, men det känns som att den här ihop med mig bara xP Jag är ganska säker på att den kommer att tillhöra mig innom en snar framtid... 


Här! Är den jag snackar om xD

 

Presentation


Hej där!
Kul att du har hittat hit!
På SSO heter jag Evangeline Kittenhurricane men kallas för Evve.
Jag är en 12årig tjej som spelar SSO i princip varje dag. Jag är ägare till klubben South Rainbows Generation.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards