Evves SSO-blogg!

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2017

Det blev fuxen

Av Evve - 30 augusti 2017 15:58

Tillslut kunde jag inte vänta längre - det blev funxen. Jag kännde att jag måste köpa en av dem nu helt enkelt och fick fuxen som svar hos de flesta jag frågade. Det berodde delvis också på tävlingen, jag menar, en banhoppning kan man ju inte missa! Det var nog SSOs plan också, alla som väntar på färger och tvekar lite köper en nu och behöver därför fylla på SCförådet, ganska slugt ändå xP Nemen det är ju klart att de ska få pengar för deras slit att förbätre spelet för oss <33 


Här är iaf min nya sötis, ångrar inte en sekund att jag köpte honom!

 

Cococaramel heter han men kallas för Kokos c:


Skimeln blir nog min innom en snar framtid den med :))


Tack för att du slösar din tid på att läsa min ointressanta blogg haha! xDD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evve - 5 november 2017 12:14


Jahapp, nu var det en månad sedan sist. Idag bestämde jag helt enkelt att jag hade några minuter över. Men alltså, rakt på sak nu. Detta funkar inte. Nej, jag tänker inte lägga ner den här bloggen också men jag ställer inte längre krav på mig själv. ...

Av Evve - 7 oktober 2017 13:09


Idag träffade jag på en tjej med ett otroligt snyggt namn! Det har ju varit stor namnbrist väldigt länge. Till och med för två år sedan när jag började spela var det så. Det kanske märks på mitt cringe efternamn haha. Tyckte inte riktigt om när de la...

Av Evve - 29 september 2017 12:14


Jag kommer sakna dig Greta...  Trots alla konstigheter du har hittat på och fast du inte riktigt sköter ditt jobb.   Ja, det är min stallflicka, eller föredetta stallflicka jag pratar om  :P Hon har nu blivit ersatt av fula Maya. Sorry SSO men ...

Av Evve - 18 september 2017 19:04

Tjalojsan!   Sommaren är ju inte riktigt slut än, det visade Danni och Carro på sin simlektion igår! Ett jätteroligt event med KADRILJ, I VATTNET! Mycket ovanlöigt men också mycket kul        Så klart lite fika och sol också ;) Mycket u...

Av Evve - 18 september 2017 16:53


Hajj! Vad tycker ni om den nya teatern? Jag tycker i alla fall att den är TOPPEN!! Så många nya roliga rörelser :) Lite korta uppdrag men ändå jättekul! Hoppas också att den stannar för eveigt och inte tas bort på onsdag...   Lite häng med n...

Presentation


Hej där!
Kul att du har hittat hit!
På SSO heter jag Evangeline Kittenhurricane men kallas för Evve.
Jag är en 12årig tjej som spelar SSO i princip varje dag. Jag är ägare till klubben South Rainbows Generation.

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards