Evves SSO-blogg!

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2017

Besöket på StarStables huvudkontor!

Av Evve - 5 augusti 2017 09:40

Hejjj!

Idag tänkte jag berätta om besöket på SSO HQ och lite kort om det andra vi gjorde på vår IRL-träff. Efter några timmars planering på plats tillsammans med Ammy satt vi och väntade in alla på caféet Sturekatten. Alla hade visst tappat bort sig haha. Men plötsligt åkte det förbi en bil och vi skymtade någon som tog en bild på oss genom fönstret och några sekunder senare kom en bild på oss från Hannah på DC xD. När alla hade kommit var det dags att fika, det gjorde vi relativt snabbt och sedan skulle vi köra en liten lek. Jag och Ammy hade skrivit upp 2å "uppdrag" på en lapp, ex: Ta en selfie med ett barn, få någons autograf osv. De delades upp i två lag, jag tog det ena och Ammy det andra. I tjugo minuter fick de nu springa runt och skämma ut sig haha! 

Efter det tog vi en snygg bild för att sedan vandra iväg till SSO HQ.

 


 

En kvarts promenad och sedan var vi framme. Väl där inne möttes vi av Thim (om han nu stavar så). Han häösade oss välkonna och frågade lite saker, hur länge vi hade spelat, hur vi kände varan osv. Sedan började rundvisningen. Vi såg bland annat någon som höll på att designa en bänk och någon som lade in detaljer i spelet. Där visade hon oss vilka krafter en Game master har haha, hon kunde ändra till vilken tid på dagen som hälst, hon kunde teleportera sig, hon kunde fuska upp sig i level osv. men det jag lade min tanke på var inte något av detta, det var när hon visade oss regn! Detta borde ju dä betyda.... Att det kommer regn till spelet! 

Efter det lät hon oss ställa lite frågor och säga önskefunktioner till spelet. Jag fick bl.a veta att dressyr nägon gång kommer anlända till spelet! ;)  

 

Sedan gick vi vidare till "buggtestaren" och det är nu hemligheterna börjar! Jag kan tyvärr inte avslöja vad jag g mer än att säga något med uppdrag, Dino och något rosa... Vi såg några jättespännande uppdrag som kommer släppas innom 3 månader! Längtar!!! 

Jag skrev också för någon vecka sedan att det borde vara dags för nya områden och jag råkade se två stycken de håller på med nu! ;)) 

   

Men efter ett jätteroligt besök var det tyvärr dags att avsluta, alla fick var sitt armband med texten #starfam, ett skrivblock, en penna och ett par "låtsastatueringar" och så självklart lite star coins också! 😄😋😉


Efter det avslutades den långa, men otroligt roliga, dagen tillsammans med mina regnbågar och jag saknar er redan något otroligt, längtar så till nästa gång vi ses!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evve - 5 november 2017 12:14


Jahapp, nu var det en månad sedan sist. Idag bestämde jag helt enkelt att jag hade några minuter över. Men alltså, rakt på sak nu. Detta funkar inte. Nej, jag tänker inte lägga ner den här bloggen också men jag ställer inte längre krav på mig själv. ...

Av Evve - 7 oktober 2017 13:09


Idag träffade jag på en tjej med ett otroligt snyggt namn! Det har ju varit stor namnbrist väldigt länge. Till och med för två år sedan när jag började spela var det så. Det kanske märks på mitt cringe efternamn haha. Tyckte inte riktigt om när de la...

Av Evve - 29 september 2017 12:14


Jag kommer sakna dig Greta...  Trots alla konstigheter du har hittat på och fast du inte riktigt sköter ditt jobb.   Ja, det är min stallflicka, eller föredetta stallflicka jag pratar om  :P Hon har nu blivit ersatt av fula Maya. Sorry SSO men ...

Av Evve - 18 september 2017 19:04

Tjalojsan!   Sommaren är ju inte riktigt slut än, det visade Danni och Carro på sin simlektion igår! Ett jätteroligt event med KADRILJ, I VATTNET! Mycket ovanlöigt men också mycket kul        Så klart lite fika och sol också ;) Mycket u...

Av Evve - 18 september 2017 16:53


Hajj! Vad tycker ni om den nya teatern? Jag tycker i alla fall att den är TOPPEN!! Så många nya roliga rörelser :) Lite korta uppdrag men ändå jättekul! Hoppas också att den stannar för eveigt och inte tas bort på onsdag...   Lite häng med n...

Presentation


Hej där!
Kul att du har hittat hit!
På SSO heter jag Evangeline Kittenhurricane men kallas för Evve.
Jag är en 12årig tjej som spelar SSO i princip varje dag. Jag är ägare till klubben South Rainbows Generation.

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards